piątek, stycznia 04, 2019

Planujemy z planerem od Familiowo


Mój mąż uważa, że jestem przesadnie zorganizowana, ja jednak jestem innego zdania. Uwielbiam planować, notować i mieć wszystko pod kontrolą. Co mi to daje? Bezpieczeństwo i spokój. Koniec z uciekającym dniem i brakującą dobą na zrobienie czegoś. Co planujemy?? Dosłownie wszystko. Wizyty u lekarzy, badania, wyjazdy, zakupy, czas wolny. Zapytacie " Jak można zaplanować czas wolny?!" . Otóż można. Ustalamy np. wychodne mamy ( o tak mam taki dzień co 2 tygodnie) , rozgrywki w gry planszowe, wspólne pieczenie ciasteczek, wypad do lasu i wiele, wiele więcej. Lubię być dobrze zorganizowana, a mając wiele obowiązków jest dla mnie priorytetem, skrupulatne ich wypełnianie. Jestem mamą, a ta moja życiowa misja wymaga pojemnej głowy i efektywnego organizowania czasu każdego dnia. Nawet mało ważna sprawa musi zostać zrealizowane, jednak niekiedy karteczki przylepiane do lodówki ginęły lub w kalendarzu ściennym było tak "naciupkane", że nie wiedziałam co miałam załatwić danego dnia. Zdaję sobie sprawę, że żyjemy w erze telefonów i tabletów, które umożliwiają nam planowanie z przypomnieniami jednak ja jestem tradycjonalistką i wzrokowcem więc wolę notowanie/zapisywanie. 
Dotychczas próbowałam kilku metod. Zapisywanie w zeszycie lub na kalendarzu ściennym, a także karteczki na lodówce. Jestem wzrokowcem i wolę gdy mam to wszystko zapisane na wierzchu i nie muszę grzebać np. po kalendarzach i plenerach zeszytowych. Szczerze nie miałam lepszego pomysłu do czasu gdy poznałam stronę FAMILIOWO
Jedno jest pewne musicie tu zajrzeć.



W skład zestawu wchodzą:

* tablica MIESIĄC NASZEJ RODZINY
* tablica TYDZIEŃ NASZEJ RODZINY
* tablica ZADANIA NASZEJ RODZINY
* tablica NASZE MENU
* tablica MOTYWATOR MALUCHA
* ZAPISKI
* WAŻNE
* Koperta a w niej mniejsze koperty z magnesikami, flamaster oraz podstawowe informacje o planerze 



W 3 maleńkich kopertach znajdziemy w sumie 54 piktogramy, które zachęcą całą rodzinę do wspólnego planowania czasu. Ciekawa i czytelna grafika pozwoli dzieciakom, a szczególnie tym  jeszcze nieumiejącym czytać, odgadnąć np. co w danym dniu nas czeka. 
Członkowie mojej 5 osobowej rodziny, zaczęli chętniej wypełniać swoje obowiązki. Oczywiście wszystkie prace zostały dostosowane do wieku dzieci, aby nie narażać ich bezpieczeństwa. Koniec z porozrzucanymi zabawkami po skończonej zabawie. Koniec z nieposłanymi łóżkami po nocnym odpoczynku. Koniec z niepodlanymi kwiatami. Mogłabym tak wymieniać jeszcze długo.

Wcześniej rzadko nagradzałam dzieci. Zdaję sobie sprawę, że większość tego nie robi jednak ja postanowiłam spróbować. Teraz z tablicą MOTYWATOR MALUCHA moje starszaki starają się zdobywać znaczki w różnych dziedzinach. Pomagają sobie nawzajem, chętniej odrabiają zadania i pomagają nam w domowych obowiązkach. Stały się dokładniejsze i sumienniejsze. Nagradzani są znaczkami, a gdy uzbierają cały komplet zabieramy ich do kina, sali zabaw, do lodziarni lub w ostateczności kupujemy drobnostkę (malowankę, książkę, słodycze, zabawkę).  



Wszystkie elementy naszego zestawu to tablice sucho ścieralne z magnetycznym tyłem, który idealnie przylega do lodówki. Powiem szczerze, że jest on nie tylko naszym pomocnikiem ale i ozdobą. Każdy kto nas w ostatnich tygodniach odwiedził, od razu zwrócił na niego uwagę. Możemy po nim pisać i rysować. To od nas zależy jak go uzupełnimy. Wszystkie potrzebne artykuły (marker w różnych kolorach, płyn do tablic suchościeralnych, karteczki, dodatkowe piktogramy itp.) potrzebne do prawidłowego korzystania z planera znajdziemy na stronie sklep familiowo lub w każdym, stacjonarnym sklepie papierniczym.

Planer magnetyczny to nie jedyna propozycja familiowo.pl . Oprócz magnetycznego organizera na lodówkę znajdziemy także wersję na ścianę oraz dla ucznia.

Planer na ścianę

Planer magnetyczny na lodówkę 


Planer na ścianę dla ucznia

Dzięki planerowi nasz domowy chaos i niezorganizowanie pozostałych domowników zostało opanowane. Plonować może każdy, bez względu na wiek. Planer to rewelacyjny "wynalazek", który ułatwi codzienność. 
  



4 komentarze:

  1. Rewelacyjne to jest!!!takie cudo za rok musze sobie sprawic jak już starsza pójdzie do szkoły

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne i ciekawe rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa! Też mamy planner na lodówce i bardzo dobrze się sprawdza. Ostatnio kupiłam też planner dla siebie w formie kalendarza i póki co wszystko w nim zapisuję. Bardzo ułatwia mi codzienne życie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Plan to podstawa, wtedy lepiej dysponować czasem.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mama do potęgi 3 , Blogger