niedziela, marca 11, 2018

Kołdra CIEPŁO ZIMNO firmy Wendre


W łóżku spędzamy 1/3 swojego życia. Przesypiamy średnio 6-8 godzin na dobę. Powinniśmy więc zadbać o komfort podczas snu każdego domownika. W sypialni ogromną rolę odgrywa nie tylko łóżko i materac, ale także kołdra i poduszka. Zakup idealnej kołdry to nie lada wyzwanie, bowiem ma ona służyć nam przez kilka lat. Pamiętajmy że to nie błahostka a inwestycja w lepsze samopoczucie i dobry sen. Kołdra powinna świetnie spisywać się zarówno podczas zimy jak i lata. A gdy mamy w domu alergika nie możemy o tym zapomnieć podczas zakupu tego produktu. Na początek musimy zadać sobie podstawowe pytanie, pierze czy włókna sylikonowe? 

Znacie pewno przysłowie " Jak sobie pościelisz, tak się wyśpisz". W sypialni interpretujemy je dosłownie. 

W poszukiwaniu idealnej kołdry zaczęliśmy przeglądać oferty różnych firm i sklepów. Przyznam się Wam, że zaskoczyły nas niektóre produkty. Niby takie nic a jednak propozycji i modeli jest dużo. Bardzo zaciekawiła nas nowość, którą jest kołdra SZYBKO CIEPŁO firmy WENDRE. Jako największy zmarzluch, postanowiłam skusić się na ten produkt. 

Kołdra SZYBKO CIEPŁO okazała się strzałem w dziesiątkę. Koniec ze spaniem w skarpetach. Tak, tak od małego, każdej zimy, spałam w skarpetach. Ale koniec z tym. Produkt ten spisuje się świetnie. Lekki, przyjemny i co najważniejsze dostarcza potrzebne nam ciepło. Bardzo spodobała mi się czerwona lamówka wokół kołdry oraz pikowanie w kształcie plastrów miodu. Dzięki pikowaniu możemy być pewni, że wypełnienie nie będzie się przemieszczało i deformowało kołdrę. W dużym stopniu ułatwia to prawidłowe użytkowanie. 



Kołdra wypełniona jest innowacyjnymi włóknami TERMO MD, które zawierają naturalne minerały przekształcające ciepło ciała w energię podczerwieni. Odbijają ją błyskawicznie z powrotem do organizmu. Ta zaawansowana technologia wpływa na komfort snu. Odbita energia podczerwieni korzystnie oddziałuje na krwioobieg i pomaga w sprawniejszej regeneracji organizmu. 

Producent zapewnia nas, że potrzebujemy zaledwie 100 sekund aby nasze ciało owładnęło relaksujące ciepło. Powiem Wam szczerze, że nie zdążyłam policzyć do 100. Kołdra dostępna w 2 rozmiarach 155x200 oraz 200x220. 

WYKONANIE:
*poszycie - 100% mikrofibra
*wypełnienie - 100% THERMO MD 300g/m2

Kołdra SZYBKO CIEPŁO jest przyjazna dla alergików, czyli idealna dla całej mojej rodziny. Teraz czas na wymianę poduszek. Tym razem także zaufamy firmie WENDRE. Każdy produkt, w tym także nasza kołdra posiada etykietę, na której znajdują się rzetelne informacje o składzie surowcowym.

Kołdra i inne produkty do kupienia w sklepie internetowym TUTAJ




8 komentarzy:

  1. Super kołderka. Świetna sprawa dla alergików,więc dla mojego synka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę pomyśleć o takiej... 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty ją chwalisz to musze sobie zakupic😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna kolderka i super to wypelnienie ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy tę kołdrę tylko większy rozmiar. Jest rewelacyjna. Lekka ale ciepła

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to nie wiem co to za kołdra gdyż nie miałam okazji jej w ogóle testować. Ja za to jestem wielką zwolenniczką kołdry termoaktywnej https://senpo.pl/koldry/koldry-termoaktywne/ i to ona przede wszystkim stanowi podstawę mojego udanego snu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobną kołdrę tylko teraz poszukuje fajnej pościeli. Polecisz coś?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mama do potęgi 3 , Blogger