niedziela, marca 04, 2018

KUBKI z niebanalnym nadrukiem od Wydrukuj Prezent


Kubki XXI wieku nie muszą być nudne. Wystarczy natrafić na rzetelną firmę, która stworzy dla nas ciekawy napis lub wzór i codzienna kawa czy herbata "nabierze kolorów". My skorzystaliśmy z usług Wydrukuj Prezent . Chłopcy wybrali wzory Super Bohaterów, córka baletnicę a ja motywujący napis, który każdego dnia przypomina mi że jestem wyjątkowa. Możemy także skorzystać z gotowych wzorów, których w ofercie nie brakuje. 
Firma ta nie boi się wyzwań. Potrafi sprostać wymaganiom nawet najbardziej wybrednym klientom. 

U nas zawsze był problem z kubkami. Ciągłe kłótnie dzieci "Mamo!!! Ona pije z mojego kubka!!", "Mamo to był mój kubek!! Ja zawsze z niego pije!!". I tak praktycznie codziennie. Problem zakończył się w chwili gdy do drzwi zapukał kurier z zamówieniem. Dzieci oprócz ulubionych wzorów mają personalizowane kubki. Skończyły się kłótnie, które psuły każdy poranek. Dodatkowo starsze dzieciaki zaczęły samodzielnie sprzątać po sobie, po zjedzonym posiłku. Do dziś nie mogę w to uwierzyć. Kubeczki także myją sami. Jestem pozytywnie zaskoczona. Oby im to szybko nie minęło.

Kubeczki oprócz bardzo profesjonalnego wykonania były starannie zapakowane. Każdy w oddzielnym, kartonowym pudełeczku.

Szukacie ciekawego prezentu dla bliskiej osoby? A może dla znajomego , którego chcecie rozweselić? Z Wydrukuj Prezent to bardzo proste. Przemyślany i dobrze dobrany kubeczek może stać się niezapomnianym prezentem. 

W ofercie firmy znajdziemy także kufle na piwo, słoiki z uchem i słomką, karafki ze szklankami, filiżanki oraz miseczki dla czworonogów. Tak zgadza się tyle "dobroci" w jednym miejscu". 

Realizacja naszych pomysłów błyskawiczna. Jesteśmy bardzo zadowoleni z zamówienia i profesjonalnego podejścia do naszych pomysłów. Każdy klient traktowany jest indywidualnie co stwarza miłą konwersacje. 
POLECAM






23 komentarze:

  1. U mnie bardzo podobnie walka o kubki codziennie �� Tu widzę świetne rozwiązanie �� kubeczki cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to jestem taka zbieraczka kubkowa😂lubie i ci widze z fajnym napisem biorę...każdy z innej parafii😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo jak wyzej. Kubki z ciekawym nadrukiem muszą być :D Inni dbaja, aby kubki nawet sztućce pasowaly do wystroju kuchni. Dla mnie to przesada. Maja mnie sie podobac a nie kuchni i innym :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubki są genialne :) a wiadomo im ich wiecej w domu tym lepiej 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kubki. Lubię takie ciekawe grafiki na kubkach

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubki z nadrukiem są świetne. Po co mieć nudne, jednokolorowe kubki, skoro można mieć każdy inny i z ładnymi grafikami lub ciekawymi cytatami? Osobiście lubię, gdy każdy kubek jest inny i sprawia mi przyjemność swoim wyglądem. Nieważne, że nie pasuje do innych. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kubek z ciekawym napisem zawsze się przyda :) Miłośnicy aromatycznej kawy z pewnością także ucieszą się na widok włoskiej kawiarki albo paczki pysznej kawy. Fajnym prezentem jest też yerba mate... to oczywiście dla tych, którzy lubią mocniejsze smaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kubki są super. Sam czasami coś wymyślę i zaprojektuję. Kubeczki z moim projektem zamawiam na CupCup.pl. Polecam ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pewny że na ten blog będzie zaglądało bardzo dużo osób.Taki już jestem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też na początku na prezent dla męża chciałam kupić personalizowany kubek, no ale niestety - nie wyszło, ponieważ zbyt długi czas oczekiwania, a poza tym w domu mamy już bardzo dużo kubków i obawiam się, że mógłby to być niepotrzebny prezent. Wymyśliłam, że kupię mu coś na stronie https://4gift.pl/prezenty/pozostale-prezenty/prezent-dla-podroznika bo w końcu uwielbia podróże.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostałam kiedyś taki kubek na prezent, super sprawa, szczególnie ze zdjęciem bliskiej osoby. Fajnie, że na takim kubku zdjęcie może być bardzo wyraźne naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kubek jest zawsze dobrym pomysłem na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Ale świetne kubki. Bardzo fajny pomysł, z którego na pewno w przyszłości skorzystam. Jestem fanką różnych kubków i kolekcjonują je, ale też bardzo lubię wręczać kubki na prezent, bo w sklepach zawsze można znaleźć coś oryginalnego lub samodzielnie tworzyć kubek z własnym nadrukiem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam kubki, poza tym - świetnie sprawdzają się jako prezent. Jakiś czas temu, kupiłam mojemu chrześniakowi kubek zmieniający kolor: https://4gift.pl/superman-kubek-zmieniajacy-kolor-460-ml.html i z tego co wiem, to nie rozstaje się z nim nawet na krok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kubek na prezent czemu nie. Przy każdym użyciu będzie się pamiętało od kogo był to prezent. Z resztą teraz co do wyboru prezentów, to moim zdaniem nie ma problemu. Mi udało się na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet znaleźć to czego szukałem dla mojej żony. Wiem, że jej się spodoba i mile ją zaskoczę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki kubek to bardzo fajny pomysł na prezent, obdarowany z pewnością będzie jeszcze bardziej delektował się poranną kawą lub herbatą. Dlatego też bardzo fajnym pomysłem jest dodatkowo wręczyć kosz prezentowy który zawiera wyjątkowe odmiany herbaty, kawy jak również konfitury i przepyszne ciasteczka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy wpis! Oryginalnym prezentem na urodziny jest kubek ze zdjęciem.

    Tutaj https://www.foto4u.pl/fotokubki możecie zamówić taki personalizowany upominek.

    Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super.... Dzisiaj jest wiele możliwości i opcji. Ja nawet znalazłam firmę printdruk24.pl, która oferuje nawet kubki papierowe z twoim zdjęciem lub wykonane z indywidualna koncepcją, projektem. Znajomość takiej firmy może być też przydatna, ponieważ takie kubki można wykorzystać do celów reklamowych, ale i dla siebie na imprezę itd.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli szukasz świetnego prezentu dla swojego mężczyzny, myślę, że warto wziąć pod uwagę https://www.hobby4men.com/latarki-i-oswietlenie.html . Według mnie ich wybór przedmiotów do aktywności na świeżym powietrzu, takich jak biwakowanie i wędrówki, jest niesamowity. Bez wątpienia można tam znaleźć wszelkiego rodzaju dobre rzeczy. Moim zdaniem to świetne miejsce na prezent dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki kubek to prawdziwa rewelacja.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mama do potęgi 3 , Blogger