czwartek, września 14, 2017

Bujamy się !!!

Bujak od Utuli


Nie przypuszczałam, że kiedyś natrafię na zabawkę, która mnie zaskoczy. Od jakiegoś czasu w naszym domu zadomowił się bujak od Utuli. Chyba zgodzicie się ze mną, że bujanie odpręża i wprowadza nas w błogi stan. Bujać się lubią nie tylko dzieci ale i dorośli.

Dzieci oszalały na jego punkcie. Bujają się, szaleją, odpoczywają. Czytają na nim, oglądają bajki. Często zabieramy go na zewnątrz, gdzie bujak staje się tunelem i mostkiem, podczas naszych małych sportowych zawodów. Możliwości są ogromne, a co najważniejsze, jest tak skonstruowany, że bujać się mogą nawet maluchy.
Uczy utrzymania równowagi i poprawia koordynację ruchową. Jest idealny dla dzieci lubiących ruch i świetną zabawę.







Pomimo, że bujak rekomendowany jest dla dzieci od 3 lat, nasz Tymon szaleje na nim i nigdy nie było żadnej wywrotki. Oczywiście bawi się na nim pod naszym nadzorem.
Ma przy tym dużo radochy a i mi buzia uśmiecha się gdy widzę, że moje dziecko jest szczęśliwe. Powiem Wam, że bujanie się na tym bujaku świetnie rozładowuje emocje.

Nie byłabym sobą gdybym sama go nie wypróbowała. Bujałam się już chyba na wszystkie możliwe sposoby. Często kładę na niego kocyk, biorę Tymka w ramiona i bujamy się przed snem.
Tak, tak bujak robi u nas także za kołyskę.


Bujak wykonany jest perfekcyjnie w każdym calu. Wytrzymał już naprawdę wilele (nie tylko moje kilogramy). 
Moje dzieciaczki wybrały kolory tęczy, ale wy możecie dobrać kolory do wystroju pokoiku dziecka.

Jedno jest pewne.
Bujanie nigdy się nam nie znudzi

Projekt zasługuje na medal.





11 komentarzy:

  1. Widać,ze dzieci szczesliwe i zabawka bardzo funkcjonalna

    OdpowiedzUsuń
  2. super naprawdę , chyba sprezentuję synkowi i sobie :P hihihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale piękny , kolorowy i jak fajnie można się bujać na nim .Chcę taki 💚

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc jest to chyba jedna z lepszych zabawek, jakie ostatnio widziałem :) Prezentuje się pięknie i można się z jego pomocą bawić zarówno kreatywnie jak i na leniucha ;) Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super bujaczek oj pobujałabym siie tak;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny bujak. Pani zdjęcie z synkiem extra. Takie chwile są niezapomniane i nic ich nie zastąpi. Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow taka rzecz robi wrażenie ! Spodobał mi.się ten bujak

    Renata Snoch

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bujak. Swietne rozwiązanie by dziecko miało zabawę i bezpieczne zarazem

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mama do potęgi 3 , Blogger