niedziela, kwietnia 09, 2017

Buciki Bambini

Wiosna z bucikami Bambini





Buty to ważny element naszej garderoby. Nosi je dziś każdy. Nie wyobrażamy sobie wyjścia z domu bez obuwia. W dzisiejszych czasach, na półkach sklepowych, butów mamy do wyboru, do koloru. Chyba każdy z nas, ma w domu przynajmniej po jednej parze na każdy sezon. Niestety często nasze wybory są pochopne. Nie zawsze piękny but idzie w parze z wygodą.

Pamiętajmy, że dużą część naszego życia spędzamy w pozycji stojącej. Nasze stopy są niezwykle ważne. Odpowiednio dobrane buty pozwolą nam ochronić stopy i palce przed wieloma zniekształceniami : płaskostopie, odciski, wrastające paznokcie. Dbając o stopy dbamy także o całe nogi i o kręgosłup.

Buciki towarzyszą nam od najmłodszych lat. Gdy dziecko zaczyna chodzić musimy zadbać, aby buty które wybierzemy dla maluszka nie zniekształciły stóp. Buciki powinny być dopasowane. Nie mogą uciskać. Czubki butów powinny być na tyle szerokie aby nie krępować ruchów paluszków. Nie możemy zapomnieć o tym, że stopy dzieci pocą się szybciej, tak więc powinniśmy wybierać obuwie z naturalnych materiałów. My wolimy buciki sznurowane, które można idealnie dopasować do naszych szczupłych stópek.

Muszę się Wam przyznać, że myślałam że to gadanie o doborze bucików to tylko taki chwyt reklamowy. Szłam do sklepu i kupowałam pierwsze pasujące buciki moim starszym dzieciom. Po pewnym czasie zauważyłam u córki po kąpieli, że na płytkach jedna stopa odbijała się cała. Przestraszyłam się i od razu pomyślałam o płaskostopiu. Niestety nie myliłam się. Wyobraźcie sobie w jakim byłam szoku gdy przypadkiem podczas jednej rehabilitacji Pani fizjoterapeutka zauważyła, coś niepokojącego w postawie starszego syna. Diagnoza ortopedy : koślawość kolan. Zmiana obuwia obowiązkowa. Dziś już wiem, że nie ma co żałować na buciki. Teraz wybierając się na zakupy szukam dla dzieci obuwia, które mają znak ZDROWA STOPA.

Jakiś czas temu natrafiłam na stronę https://bucikibambini.pl/ oraz FB https://www.facebook.com/bucikibambini/ . Nie jest to zwykły sklep czy fabryka obuwia. Tutaj dosłownie każda para butów powstaje od początku do końca ręcznie. Bez pośpiechu, z wielką starannością. Każdy detal jest idealnie dopracowany. Buciki powstają z naturalnej skóry bydlęcej. Kolekcja Bambini jest ogromna. Mamy do wyboru zarówno rzepy jak sznurówki. Znajdziemy tu ciekawe modele o pięknej kolorystyce. Modele Bambini prezentują się świetnie. Kolejnym mega plusem jest posiadany przez Buciki Bambini znak Zdrowa Stopa. Buciki Bambini to Polska marka. Nasz rynek dzięki nim ma się czym pochwalić


Na stronie https://bucikibambini.pl/ oprócz oferty cudnych bucików dla naszych dzieci znajdziemy informację jak zmierzyć stopę i dobrać odpowiedni rozmiar CZYTAMY. Przeczytamy także jak prawidłowo dbać o buciki CZYTAMY.

Oto nasze butki od Buciki Bambini


Przed złożeniem zamówienia dzieci przeglądały ofertę chyba ze 100 razy. Nie wiem jak wy ale ja pozwalam dzieciom wybierać odzież czy buty. Oczywiście w granicach rozsądku 😉 .

Syn wybrał model STYLOWY MALUCH





Lekkie, wiązane trzewiki wykonane ze skóry naturalnej.
Wkładka i podszewka również ze skóry naturalnej.
Miękka i elastyczna podeszwa z materiału mikrolit.
Eleganckie buciki dla każdego młodego kawalera.
Mój mąż na widok butów powiedział " Oskar masz teraz lepsze buty niż ja". To prawda 😉


Oliwka wybrała buciki MAŁA ARTYSTKA




Lekkie, wiązane trzewiki wykonane ze skóry naturalnej.
Wkładka i podszewka również ze skóry naturalnej.
Miękka i elastyczna podeszwa z gumy.
Gwiazdki na bucikach prezentują się cudownie

Oba modele idealnie pasują na stópki. Lekkie jak piórko, jak to określiła moja córka. Zamówienie zrealizowane w terminie. Paczuszka dotarła bardzo szybko. Buciki były bardzo ładnie zapakowane i dodatkowo zabezpieczone. Kontakt z właścicielami rewelacyjny. Życzę Pani Marii wielu pomysłów na nowe kolekcje.



3 komentarze:

  1. oj tak masz racje,obuwie dla dziecko tylko i wyłacznie ze skóry i zdrowa stopka-Też robiłam tak jak ty u starszej pierwsze lepsze w sklepie i człwoeik zadowolony ze juz po zakupach jednak u drugiej juz tak nie mogłam-ma problemy z biodekami i to dośc powazne, moze tylko chodzic w bucikach wyskoich ,ortopedycznych ,i tylko takie nosi i dzięki jej problemach niestety zwrociłam uwage na starsza i tez zaczełam jej kupowac buciki lepsze ,Nie słyszałam o tym sklepie ide zaraz zerknac bo Oliwki buciki mnie zauroczyły tak jak i włascieleka ich:).Moze i my znajdziemy cos dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko moja Zosia zaczęła chodzić, to zawsze dużą wagę przykładam do butów. To ważne z czego i jak są wykonane. Wybieram dobre sklepy jak https://butymodne.pl/dla-dzieci-ren-but-skora-naturalna-c25952.p18.f125.html , ponieważ wiem że tam zawsze można dostać solidne buciki dla dzieci. Śliczne balerinki tam wypatrzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne dzieciaki i piękne stylizacje :d dla młodego proponowałabym jeszcze jakiś dziecięcy kaszkit w pepitkę - wyglądałby obłędnie i tak angielsko :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mama do potęgi 3 , Blogger