poniedziałek, marca 27, 2017

Firanki od Firany Gniezno

Nowe "rzęsy" moich okien



Tak niewiele trzeba aby nasz pokój przeszedł przemianę. Wystarczy kilka dodatków i zmiana firanek czy zasłon a nasze pomieszczenie zmieni się nie do poznania. Wiem, że nastała moda na pokoje bez firan czy zasłon ale według mnie firanki sprawiają, że pomieszczenia są przytulniejsze. Rolety mogą nas chronić przed słońcem czy osłaniać w nocy to takie powieki naszych okien. Tak jak rzęsy są ozdobą naszych oczu tak firanki są ozdobą okien.

Zwiewne i delikatne firanki nadadzą wnętrzu lekkości. Natomiast bajkowe ucieszą każde dziecko. Dekoracja okna w postaci firan to element, który potrafi całkowicie odmienić charakter danej aranżacji. Teraz na rynku mamy w czym wybierać. Coraz częściej decydujemy się na oryginalne „makarony", finezyjne upięcia materiałów czy po prostu rolety. Coraz popularniejsze w salonie i sypialni i zdecydowanie najchętniej wykorzystywane są tzw. rolety rzymskie, czyli ozdobne rolety uszyte z dekoracyjnego materiału.


Oferta sklepu jest ogromna. Firany gotowe, szyte pod indywidualne zamówienie, metrażowe, makaronowe, rolety, panele. Nie mogłam się zdecydować. Z pomocą przyszła mi właścicielka. Po przesłaniu Pani zdjęć salonu zaproponowała kilka modeli. Zamówienie zrealizowane bardzo szybko a co najważniejsze firanki są piękne i uszyte bardzo starannie. Kontakt świetny.

Żeby powiesić nowe "rzęsy" pucowałam okna jak szalona. Nie mogłam pozwolić aby zawisły i ozdabiały takie brudasy 😉





Salon przed :


Salon po:


11 komentarzy:

  1. Robi wrażenie. Efekt super i pokój wydaje się większy no i jaśniejszy 😄

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie tam u Was:) firany cudne tez musze cos poszukac dla nas

    OdpowiedzUsuń
  3. Motywacja do pucowania jest :-) ale te rzesy śliczne. Nie wyobrażam sobie jakw domu można nie mieć firanek

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny pokój 👍 firana dodała mu uroku i świeżości 👏

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest różnica. super 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo mi się spodobały. Dodały świetnego klimatu w pomieszczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja właśnie chciałabym zrezygnować z firan i zastanawiam się nad tym, aby w miejsce firan zamontować rolety rzymskie. Myślicie, że to dobre zastępstwo? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne firanki, wykonane z wysokiej jakości materiału nigdy nie wyjdą z mody jednak stanowią one jedynie ozdobę okna, a nie chronią przed nadmiernym promieniowaniem słonecznym. Warto pomyśleć dodatkowo o roletach, żaluzjach lub plisach, które będą pasowały do firan przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny dodatek, ciekawie upięte firanki. Ja teraz też szukam jakiś fajnych firanek do sypialni, też do salonu. Mam sprawdzony salon firan - Salon Kornelia Kłobuck proponuje spory ich wybór.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, mi również bardzo podobają się Twoje dekoracje okienne. Szczególnie ładnie, z jasnymi meblami, wyglądają te biało-niebieskie zasłony z żakardu. Zastanawia mnie tylko, czy nie myślała o roletach rzymskich? W wersji duo też są bardzo ładne. Pozdrawiam Małgorzata z Poznania

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mama do potęgi 3 , Blogger