niedziela, sierpnia 26, 2018

Nasze spotkanie z Wydawnictwem Pryzmat


Wspieranie rozwoju naszych dzieci jest dla nas priorytetem. W dzisiejszych czasach mamy ułatwione zadanie, a wszystko to dzięki przeróżnym propozycją wydawniczym. Możemy pomóc rozwijać zdolności manualne maluchów i to w przyjemnej formie. Pokażmy dzieciom, że książki nie są straszne, a nauka może sprawiać frajdę. Dzieci w wieku wczesnoszkolnym są "chłonne" i ciekawe świata. Chętnie zdobywają nowe doświadczenia i ćwiczą motorykę małą, czyli swoje małe dłonie i paluszki.
Dziś przedstawiam Wam Wydawnictwo Pryzmat, o którym usłyszałam dosyć niedawno. W nasze ręce trafiły TECZKI, czyli zestawy których zawartości są przystosowane do wieku dziecka. Każda z nich posiada ciekawy dodatek, który wywoła uśmiech na twarzy malucha. 

Teczka Malucha


Przedstawiam teczkę dla malucha, która kryje w sobie 2 książeczki, a mianowicie "Zeszyt. Rysuję Szlaczki" oraz "Poznaję Świat. Ciekawe zadania dla Malucha" .  Trudność poszczególnych zadań dostosowane zostały do wieku dziecka. 
Niestety przez okres wakacji zaniedbaliśmy troszkę pisanie i Oliwka zaczęła bazgrolić jak kura pazurem. Byłam przerażona, ponieważ kilka tygodni wcześniej dostawałam od niej pięknie pisane liściki. Takie sekretne wiadomości, które potrafiły rozśmieszyć mnie do łez lub rozczulić.
Pierwsza klasa to już nie przelewki więc córka zasiadła do szlaczków. Powiem Wam coś w tajemnicy, ale ciiiiii nikomu ani słowa. Będąc maluchem ciągle przynosiłam czarne serduszka za te kreseczki, kropeczki, strzałki, kółka i inne takie. Nudziły mnie te czarne szlaczki. Wydawnictwo Pryzmat stworzyło jednak Zeszyty pełne kolorowych i różnorodnych szlaczków, z którymi dzieci będą świetnie się bawić. Każda strona kryje inny kolor i inny kształt do odtworzenia. Dziecko nie boi się przygody z pisaniem widząc duże kształty. Wiem, że są dzieciaczki, które chętnie wykonają kilka stron jednego dnia, ale myślę że rozłożenie ich na dni będzie lepszym rozwiązaniem. Maluch nauczy się systematyczności, a mała rączka nie odczuje zmęczenia. 

Poznaję Świat. Wesołe Zadania Dla Maluchów to pozycja po którą Oliwka sięgnęła z uśmiechem na twarzy, bowiem uwielbia rozwiązywać zadania. Odkąd zaczęła sama czytać chowa się w pokoju i wypełnia je samodzielnie, a później wspólnie sprawdzamy i omawiamy napotkane problemy czy błędy. Oliwka już nie jest maluszkiem, więc sprawdziliśmy tu jej umiejętność czytania ze zrozumieniem, które jak wiadomo niektórym dzieciom sprawia duży problem.
W książeczce tej bardzo spodobała mi się różnorodność pytań i zadań. Każda strona czeka na dziecko z innym poleceniem, które zainteresuje i nauczy czegoś nowego. 









Teczka Małego Artysty 


Wszystkiego w życiu idzie się nauczyć wystarczy tylko chcieć i ćwiczyć. Wydawnictwo Pryzmat musi o tym doskonale wiedzieć ponieważ stworzyło Teczkę Małego Artysty. 
Rysowanie i kolorowanie towarzyszą każdemu dziecku. Te dydaktyczne zajęcia odgrywają ważną rolę w życiu naszych pociech. Uczą prawidłowego trzymania kredki, estetyki oraz pobudzają wyobraźnię. Małe rączki ćwiczą i przygotowują się do nauki pisania, a dzieci w starszym wieku szlifują swoje zdolności plastyczne. Tak zgadza się szlifują ponieważ nie każdy malarz pięknie malował będąc w pieluszce. Ja sama bazgroliłam, a ładnego rysowania nauczył mnie mój dziadzio. Ćwiczyliśmy na dużym kuchennym stole, który do dziś stoi w babcinej kuchni. Rysować można się nauczyć tak samo jak innych czynności.
W Teczce Małego Artysty znaleźliśmy 2 książeczki Uczę się rysować oraz dodatek, a mianowicie papierową żabkę do samodzielnego złożenia.
Ta teczka sprawiła dzieciakom dużo radości, bowiem w moim domu rosną mali artyści, którzy z zapałem rysują, poprawiają i w końcu dochodzą do wprawy. Rysowanie może być interesującym hobby, które pozytywnie wpłynie na charakter dziecka.
Uczę się malować to zbiór kilku ciekawych rysunków, oraz instrukcja krok po kroku jak dane zwierzę, czy przedmiot narysować. Wystarczy kilka kształtów aby powstała parasolka, rybka czy truskawka. Z pozoru trudne rysunki okażą się proste, a przyszłe arcydzieła naszych dzieci sprawią im niezłą frajdę.

Papierowa żabka to przedsmak tego co czeka nas w książeczkach Papierowe Zwierzaki.

Książeczki rekomendowane są dla dzieci 5+













8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe, rozwijające nasze dzieci książeczki. Dzięki nim przedszkolaki ćwiczą rączkę, logiczne myślenie, kształtują wyobraźnie i wiele innych rzeczy. Uwielbiam kupować mojemu starszemu synkowi takie pomoce edukacyjne, które są tez dla niego niezłą frajdą i zabawą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalia Politowska3 września 2018 02:01

    Swietna jest ta teczka i z pewnoscia spodobalaby się coreczkom,bo bardzo lubia takie kreatywne ksiazeczki ,a wiadomo, ze przez ciekawe zadania dzieci szybciej i chetniej się ucza

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy kilka pozycji tego wydawnictwa i szczerze!jestem mile zaskoczona jak oni fajnie te wszystkie zestawy robią- zawsze idealnie dopasowana do wieku dziecka i świetnie rozwija

    OdpowiedzUsuń
  4. agnieszka matulka4 września 2018 03:26

    bardzo fajne, ciekawe, rozwijające umiejetności naszych dzieci książeczki, niestety ja muszę jeszcze poczekać na kupno takich bo moja córeczka ma dopiero 2 latka

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córka uwielbia takie teczki z niespodziankami 😉Kolorowanki, wycinanki czy naklejki. Często w Biedronce kupujemy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny tekst. Super to czytać

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mama do potęgi 3 , Blogger