piątek, grudnia 08, 2017

Mapa Świata Dekoracją


Na rynku dostępnych mamy masę produktów dekoracyjnych. Nie ma się co oszukiwać, są gusta i guściki. Jedni kochają drewno, inni nowoczesny styl. Jedni lubią kolor biały, inni błękitny.
Dekorowanie i urządzanie pomieszczeń w naszym domu, mieszkaniu czy w biurze, może sprawić nam wiele radości i dumy.
To my zdecydujemy co i gdzie ustawić. Stajemy się dekoratorami wnętrz. Nie jest to wcale trudne, gdy znajdziemy idealne, wymarzone meble i dodatki. Urządzając swój dom nie korzystałam z usług dekoratora. Miałam własne wizje. Jedne trafione, drugie mniej ale byłam dumna z efektów. Musimy jedynie wziąć pod uwagę budżet, przestrzeń, potrzeby domowników i czy jedno będzie pasowało do drugiego.
Wnętrze domu może wiele powiedzieć o ludziach, którzy w nim mieszkają.

Ja uwielbiam zmiany. Nie lubię monotonni. Często robię przemeblowania, przewieszam i przekładam dekoracje. Sprawia mi to dużą przyjemność.


Niedawno zmieniliśmy dodatki w sypialni. Półka koło łóżka zaczęła zapełniać się moimi książkami a nad komodą zawisła mapa świata od Wood art creationspl.
Przyznam się Wam w sekrecie, że geografia była moją zmorą z lat szkolnych. Gdy Pani rozkładała mapę i kazała mi podejść do niej "traciłam ostrość widzenia".
Mapa na mojej ścianie jest jednak inna. Od pierwszego spojrzenia zachwyciła zarówno mnie jak i męża.
Drewniana, wykonana z 2 klejonych płyt. Lakierowana najwyższej jakości lakierem. Wszystko dopracowane w każdym calu.
Ja i mąż uwielbiamy drewno. Nie wyobrażamy sobie, naszego domu bez dodatków, z tego naturalnego materiału. Dla nas drewno to ciepło, życie i historia. Słoje mają swój urok.
Taka mapa to wyjątkowy dodatek do pokoju miłośnika podróży, marzyciela oraz małego odkrywcy. Idealnie wkomponuje się w wystrój wnętrza twojego biura lub salonu. Istnieją inne wersje kolorystyczne.
A może wolicie coś niebanalnego? To może mapa z gwoździ i sznurka stworzona metodą String Art? Prawda, że wygląda niesamowicie?



Ostatnio u Wood art creationspl powstał prototyp lampy z motywem mapy. Świetny projekt, który zachwyca swoją prostotą.


Szukacie niebanalnej dekoracji lub prezentu dla kogoś bliskiego? Zapraszam. Chyba każdy lubi otaczać się pięknymi rzeczami. Produkty od Wood art creationspl takie właśnie są.
Polecam.
Kontakt z właścicielem rewelacyjny. Przesyłka świetnie zabezpieczona i dotarła w expressowym tempie

Oczywiście przed powieszeniem Mapy, Tymuś z tatą zwiedzili kontynenty i sprawdzili jej wytrzymałość



8 komentarzy:

  1. Super !
    Mi przypadła do gustu wersja czarno biała. Bardziej by pasowało do mojego szaro-wenge wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponoć każde dziecko, a szczególnie chłopcy, przechodzą fascynacje dinozaurami, więc wszystko przede mną

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra. Ja u córki zawiesiłam plakat z mapą Polski :) jak będzie starsza dostanie mapę świata. Narazie niech się zapozna z granicami kraju w którym żyje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mapa prezentuje się znakomicie :) I faktycznie to dobry pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajną dekoracją, którą znalazłam ostatnio na https://4gift.pl/prezenty/pozostale-prezenty/prezent-dla-podroznika jest też mapka zdrapka. Za jej pomocą w atrakcyjny sposób odznaczymy kolejne miejsca, do których ostatnio podróżowaliśmy. Taka mapa z pewnością będzie doskonałym upominkiem dla każdego podróżnika, czy globtrotera.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mama do potęgi 3 , Blogger