niedziela, czerwca 03, 2018

Ogrodniczy sklep internetowy zGarden


Uwielbiam kwiaty, drzewa ozdobne a także owocowe bez, których nie wyobrażam sobie mojego podwórka. Miłością do nich zaraziła mnie babcia. Pomimo 90 lat babunia ma przepiękny ogródek, o który dba sama. Zero chwastów, zero trawy tam gdzie jej nie powinno być. Do dziś wymieniamy się sadzonkami. Babcia chętnie służy radami i cennymi wskazówkami. Dzięki niej wiemy kiedy sadzić a kiedy siać. Wiedzieliście , że ubywający księżyc ma znaczenie?? Ja nie miałam pojęcia do czasu. Powiem wam w sekrecie, że teraz nasze plony są dużo lepsze. Choć ogródek mamy niewielki to najważniejsze jarzynki mamy zawsze pod ręką. 

Niedawno udało się nam (w końcu bo trwało to dosyć długo) uporać z nierównym terenem naszych 9 arów. Ziemia przewożona była ręcznie na taczkach. Tak zgadza się mam samowystarczalnego męża, który uwielbia prace ziemne. Taka minikoparka z niego. Doczekałam się w końcu zielonego trawnika, ogródka i drzewek owocowych. Czas przyszedł na rabaty i skalniaki. Tu mieliśmy mały problem. Mąż miał inne wizie a ja inne. Do tego bardzo skąpy asortyment okolicznej szkółki spowodował ciągłe zmiany w moim projekcie. Niezdecydowanie było tak duże, że postanowiliśmy przeglądnąć oferty internetowych sklepów ogrodniczych. Takim oto sposobem trafiliśmy do  zGarden . I znów moje pomysły diabli wzięli. Oferta jest tak bogada, że zdecydowałam wszystko zmienić. Mąż nie był zbytnio zadowolony wizją przesadzania, ale coż nie miał wyjścia. Siedzieliśmy wspólnie nad wyborem krzewów. Postanowiliśmy jakoś zagospodarować pasek tuż przed ogrodzeniem. Jedno było pewne róże muszą być. Co do tego. Hmmm długo myśleliśmy i wybraliśmy trzmielinę na pniu. Mogliśmy wybierać między dwoma:

Trzmielina na pniu FORTUNE A EMERALD GAIETY



Trzmielina na pniu Emerald Gold 


My wybraliśmy jednogłośnie wersję Gold. Trzmieliny nie mają zbytnich wymagań jeśli chodzi o gleby. Dużym ich plusem zimozielone liście, które cieszą oko cały rok. Drzewka sprzedawane są w pojemnikach i można je sadzić od marca do grudnia. Koronę można samodzielnie przycinać, formować lub pozostawić aby naturalnie 



Sklep internetowy zGarden jest bardzo przejrzysty. Znajdziemy tu odpowiednie kategorie i podkategorie. Asortyment podzielony jest na:

* drzewa owocowe
* krzewy owocowe
* drzewa ozdobne
* krzewy ozdobne 
* krzewy iglaste
* trawy

Dodatkowo strona udostępnia nam 2 artykuły. Pierwszy o tym jak sadzić i pielęgnować żywopłot a drugi to przewodnik o tym jak sadzić drzewka. Ciekawe i praktyczne rady 

Natomiast na FB często ukazują się posty dotyczące poszczególnych krzewów i drzewek oferowanych w sklepie internetowym. 

Tak więc mąż ułożył kosteczkę, rozłożyliśmy folię i zabraliśmy się za sadzenie. Między trzmielinami rosną róże oraz jałowce łuskowe Blue Stars oraz cyprysiki japońskie. Po całości została rozsypana kora.


Nasze zamówienie było bardzo dokładnie i starannie zabezpieczone. Doniczki zafoliowane i zaklejone tak aby nie wysypała się z nich ziemia. Drzewka dodatkowo miały kijki aby w transporcie się nie połamały.

Uwielbiam takie zakupy. Mogłam na spokojnie zastanowić się co wybrać, a później sadzonki przyjechały bez wychodzenia z domu. Bałam się jedynie transportu ale jak się okazało niepotrzebnie. 

9 komentarzy:

  1. oj i ja lubie bradzo ogód i jego ozdabianie drzewkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami kupuję w sklepach internetowych i nawet sama jestem właścicielką jednego, ale nigdy nie miałam okazji kupować roślin przez internet. Zresztą czytałam również o zagrożeniach przy zarządzaniu sklepem internetowym https://www.cashbill.pl/blog/e-commerce/bledy-w-zarzadzaniu-sklepem-internetowym-jak-ich-uniknac/ i myślę, że lepiej jest unikać takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem ten sklep https://florexpol.eu/ jest najlepszy. Posiada bardzo bogaty asortyment i nie tylko rośliny są dostępne, ale też środki ochrony oraz narzędzia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie ja również niektóre krzaki czy nawet drzewka zamawiałem przez internet. Muszę przyznać, że najkorzystniej dla mnie jest zamawiać z odbiorem w paczkomacie. Dlatego jak nasza paczka wraca z paczkomatu to na stronie https://www.sendit.pl/blog/kiedy-paczka-z-paczkomatu-wraca-do-nadawcy napisano co wtedy należy zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę pomyśleć o tym, aby wprowadzić wiosnę do domu, więc koniecznie muszę zainwestować w jakieś fajne kwiaty do mojego domu. Myślałam też o tym, aby rozmnożyć moje storczyki i tak czytam sobie na stronie https://poradnik-ogrodniczy.pl/jak-rozmnazac-storczyki/ , w jaki sposób mogę to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli ktoś tak samo jak ja jest introwertykiem i unika kontaktu z ludźmi to zgaduje że kupuje tylko z Zgarden https://www.zgarden.pl/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mama do potęgi 3 , Blogger