wtorek, maja 15, 2018

Kosmetyki od Z Natury Lepsze- Mydlarnia


Natura dzieli się z nami swoimi największymi skarbami. Owoce, kwiaty, zioła dostarczają nam wartościowych witamin. Nie tylko zajadamy się tymi dobrociami, ale i wykorzystujemy je do produkcji suplementów diety oraz kosmetyków. Jakiś czas temu natrafiłam na stronę Z Z Natury Lepsze-Mydlarnia. Szczerze to nigdy nie miałam w swoich dłoniach naturalnych kosmetyków. Zawsze szłam na łatwiznę i zaopatrywałam się w najbliższych drogeriach w produkty znanych marek. Niestety jak wiadomo rzadko kiedy poprawiają one kondycję i wygląd naszej skóry. Postanowiła więc wypróbować zestaw prezentowy dostępny TUTAJ



Jedno jest pewne. Zakochałam się w moich nowych kosmetykach.
W zestawie znalazły się:
* mydło w płynie Lawendowe pola
* peeling cukrowy pomarańcza & drzewko różane
* mus do ciała 

Paczka i jej zawartość oczarowała mnie nie tylko wizualnie, ale i urządziła mi ucztę zapachów. Nie mogłam się już doczekać, gdy dzieciaczki pójdą spać, a ja będę mogła urządzić domowe spa.

MYDEŁKO W PŁYNIE
LAWENDOWE POLE

 

Mydełko w płynie Lawendowe pola poszło na pierwszy ogień. Uwielbiam nie tylko podziwiać kwitnącą lawendę ale i jej zapach. Tym bardziej ucieszyło mnie, że w zestawie znalazł się właśnie produkt, w którym "główne skrzypce " gra lawenda. Zapach "powala". Unosił się nie tylko w łazience ale i otulił całą skórę. Co zwróciło moją uwagę?? Otóż po zakończeniu kąpieli ciało nadal pachniało. Niestety znane nam mydła czy żele nie mogą pochwalić się tym, że zapach utrzymuje się po spłukaniu. Mydełko pieni się idealnie, dzięki czemu idealnie oczyszcza skórę. Jako produkt potasowy zmiękcza i usuwa zrogowaciały naskórek.
Buteleczka jest bardzo poręczna i fikuśna. Moje dzieciaczki stwierdziły, że to gruszka. Dzięki pompce idealnie się aplikuje


Ssład: woda, zmydlone oleje- oliwa z oliwek,  kokosowy, ze słodkich migdałów, jojoba, rycynowy, witamina E, olejek eteryczny lawendowy.  

INCI: Aqua, Potassium Olivate, Potassium Cocoate, Potasium Sweet Almondate, Potasium Castorate, Potassium JojobateTocopherol (wit E), Lavandula Angustifolia (Lavender) Oillinalool, limonene
Pojemność 300 ml.

Mydło do kupienia TUTAJ

PEELING CUKROWY


 Peeling cukrowy to kolejny produkt, bez którego nie wyobrażam sobie teraz pielęgnacji mojej suchej skóry. Pokochałam go nie tylko za cudowny zapach, konsystencję z wyczuwalnymi kryształkami ale i mega nawilżenie. Świetnie usuwa martwy naskórek.
Niestety należę do tych kobiet, które muszą golić nogi co 2-3 dzień. Po tym zabiegu moja skóra była zawsze przesuszona i podrażniona. Teraz po każdym goleniu stosuję peeling lub mus. Co zaobserwowałam? Otóż nigdy wcześniej moje ciało nie było w lepszej kondycji. 
Peeling idealnie pozbywa się naskórka, a skóra staje się gładka i jędrna. Produkt ten oprócz pielęgnacji świetnie działa na rozstępy i cellulit. Skóra dzięki masażowi kryształkami nie tylko się regeneruje ale i odpręża. Peeling bardzo długo pozostawia pachnące i nawilżone ciało.

Skład: cukier trzcinowy, olej ze słodkich migdałów, olej jojoba, masło shea, olejek eteryczny z drzewa różanego, olejek eteryczny pomarańczowy, witamina E


(INCI)
: Sucrose
, Prunus, Amygdalus Dulcis Oil , Simmondsia Chinensis  Seed Oil, Butyrospermum Parkii  Butter,Tocopherol , Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil Expressed, Aniba Rosaeodora Oil, (benzyl alcohol, , limonene, linalol limonene, linalool, Citral, geraniol )


Pojemność 100 ml

Peeling do kupienia TUTAJ




MUS DO CIAŁA


Mus do ciała zastąpił wszystkie dotychczasowe balsamy i kremy, które znajdowały się w mojej łazience. Pomimo małemu słoiczkowi starcza na bardzo długo. Wystarczy odrobina aby skóra otrzymała zastrzyk nawilżenia. Mus to połączenie olejków migdałowych oraz jojoba z masłami, w tym masłem shea. Całość idealnie się rozprowadza. Skóra pozostaje nawilżona i rozświetlona bardzo długo. Poleca się stosowanie musu tuż po kąpieli. Dzięki składnikom zamkniętym w słoiczku skóra jest miękka i gładka. Idealny zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Świetnie spisuje się zarówno latem jak i zimą. 


Skład: masło shea, olej ze słodkich migdałów, olej jojoba, gliceryna, olejki eteryczne grejpfrutowy, lawendowy, witamina E


INCI : Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Prunus Amygdalus Dulcis OiL (olej ze słodkich migdałów), Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil,  Glycerin, Tocopherol (wit E), Mentha Piperia Oil,Cymbopogon flexuosus oil, limonene, linalool, Citral, geraniol 



Pojemność 100 ± 5 ml

Mus do kupienia TUTAJ


Zestaw prezentowy jest pięknie zapakowany i zalakowany. Będzie idealnym podarkiem dla każdej kobiety kochającej naturę.
Na każdym produkcie mamy podaną datę ważności. Pamiętajmy, że są to naturalne produkty bez syntetycznych dodatków. Niskie ceny i najwyższa jakość. Polecam 



8 komentarzy:

  1. Ciekawe kosmetyki nie znam marki ale bardzo lubie naturalne kosmetyki MUSY bardzo lubie bo są lekkie. GOSIA

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię naturalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę sprawić sobie jakiś porządny peeling :) może ten!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super recenzja zachęcająca do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i recenzja też 😍 Też uwielbiam zapach lawendy więc napewno polubiłabym te mydełko. Najbardziej zaciekawił mnie ten peeling. A skoro nie tylko ładnie wygląda i pachnie ,ale przede wszystkim sprawdza się w pielęgnacji, trzeba go przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  6. mydło w płynie mnie zaciekawiło, peelingów cukrowych nie lubie , piekna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, że zdecydowałaś się na spróbowanie naturalnych kosmetyków. Bardzo często ulegamy reklamom popularnych środków, które niestety często bardziej szkodzą naszej skórze niż ją wzmacniają. Recenzja jest pozytywna, więc nic, tylko korzystać z dobrodziejstwa natury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham takie produkty! Chętnie sięga po podobne, jeśli tylko gdzieś mam okazję kupić. Polecam i Wam wszystko sprawdzać, bo będziecie zadowoleni!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mama do potęgi 3 , Blogger