środa, listopada 22, 2017

Pościel od FARO

"Słodkich snów" szepta FARO 


Święta tuż, tuż. Czas na porządki, zmianę dekoracji i zakup prezentów. Tak, zgadza się, doczekać się nie mogę.
Może jestem już stara, ale lubię praktyczne prezenty. Gdyby Mikołaj zapukał do mnie z kompletem pościeli, ręczników czy innymi artykułami byłabym zachwycona.

Dbam o wygląd nie tylko salonu. Jak myślicie, czy pościel może dodać uroku sypialni? Tak!! Idealnie dopasowana ozdobi każde nawet maleńkie wnętrze.
Sypialnia to moje "królestwo". To tu wypoczywam i ładuję baterie na kolejny dzień. Uwielbiam czytać w zaciszu mojego "królestwa", w wygodnym łóżku i przyjemnej pościeli.

Jako Mama Do Potęgi 3 przespana noc to moje marzenie. Lubię ten moment gdy dzieci śpią, a ja otulona delikatną pościelą mogę pomarzyć, poplanować i w końcu zasnąć. Sen jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Jest tak samo potrzebny do życia jak powietrze. W czasie snu poprawia się nasza kondycja fizyczna i psychiczna. 
Czy wiesz, że przesypiasz około ⅓ swojego życia? To chyba wystarczający argument za tym, aby nie kupować pierwszej lepszej pościeli.

W naszym domu od dawna gości pościel od FARO. Dzieci mają swoje bajkowe komplety a my z mężem stawiamy na proste wzory. FARO oferuje nam między innymi pościele bawełniane o satynowym splocie, które są naszym numerem 1. Bawełna ta spisuje się rewelacyjnie. Przyjemna i delikatna w dotyku. Świetnie się prasuje. Po wielokrotnym praniu kolory nadal żywe. Materiał nie mechaci się. Pościel zapinana na zamek. Najnowsze wzornictwo oraz modne kolory to cechy marki FARO.


Tym razem mąż wybrał pościel, pasującą według niego do pasów na ścianie. Z jednej strony wzór, natomiast z drugiej jednolity kolor kremowy.


POŚCIEL KPL. MANILA 160X200+2X70X80 SAT.BAW

Firma FARO to nie tylko pościel ale także ręczniki, poszwy, kołdry, śpiwory, koce, szlafroki, ściereczki oraz pieluchy.
Zapraszam do przeglądania oferty http://sklep.faro.com.pl/
 .
Tekstylia na wysokim poziomie.
Każdy znajdzie coś dla siebie.
Produkty idealne na prezent


21 komentarzy:

  1. Przytulnie. Pościel piękna. JA także uwielbiam produkty Faro. Nie ma lepszej pościeli jak ta z bawełny satynowej.
    Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. W takiej pościeli zapewne śpi się przyjemniej 😊
    P.S macie ekstra przytulna sypialnię

    OdpowiedzUsuń
  3. Prostota zawsze jest najlepsza 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pościel��kolorowei spokojne sny zapewnione��

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna pościel
    Paulina Wilczyńska

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak błogi sen w takiej Pięknej Pościeli ��
    Taki prezent mnie też by strasznie ucieszył ��
    Karolina Kacprowicz

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda...każdy znajdzie.coś dla siebie...duży wybór...dobra jakość

    Renata Snoch

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam posciel od Faro i rzeczywiście z czystym sumieniem mogę polecic🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zuzia Morawska28 grudnia 2018 10:36

    Pościel tak naprawdę może być różna, jednak kołdra musi być już świadomym wyborem. Dlatego my kupiliśmy pościel całoroczną https://senpo.pl/koldry/koldry-naturalne/caloroczne-koldry-naturalne/ dzięki której wiem i czuję, że w końcu się wysypiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam nową pościel za pośrednictwem strony Bebelin www.bebelin.pl. Znakomita!

    OdpowiedzUsuń
  12. No rzeczywiście bardzo fajna pościel. Zdecydowanie pasuje do Twojej sypialni :) Ja ostatnio widziałam też fajne koce na https://flhf.com.pl/asortyment/koce mają w sobie to coś! Sprawdź, może akurat Ci się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój brat kupił dla swoich dzieciaków nowe poduszki – zamówił je w Sklepie Internetowym Bebelin www.bebelin.pl. Jesteśmy zachwyceni!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta pościel. Taki nietypowy i nowoczesny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moi bracia zainwestowali w nowe poduszki dla swoich dzieciaków – zamówił je w Sklepie Internetowym Bebelin www.bebelin.pl. Jesteśmy zachwyceni!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mama do potęgi 3 , Blogger