czwartek, maja 04, 2017

Piękna pościel od FARO

FARO utuli Cię do snu


Sypialnia to moje królestwo. To tu wypoczywam i ładuję "baterie" przed kolejnym dniem. To osobiste miejsce gdzie obcym WSTĘP WZBRONIONY. Ciasna ale własna.
Aby relaks w sypialni w pełni się udał, pokój powinien być urządzony w dobrym stylu. Czyli przede wszystkim dopasowanym do gustu i indywidualnych wymagań właściciela. Sypialnia powinna być wyciszona i uporządkowana. Powinna sprzyjać relaksowi.
Sypialnia to moja oaza spokoju.
Często siadam w łóżku z książką i upajam się ciszą gdy reszta domowników śpi. To tu marzę i śnię.



W sypialni oprócz łóżka najważniejsza jest także pościel.
Czy wiesz, że przesypiasz około ⅓ swojego życia? To chyba wystarczający argument za tym, aby nie kupować pierwszej lepszej pościeli.
My zaopatrzyliśmy się w pościel i prześcieradło firmy FARO.
Jesteśmy bardzo zadowoleni. Dzięki niej dbamy o jakość snu, co w efekcie wpływa na nasze samopoczucie. Pościel zachwyca nie tylko pięknym wzorem ale i materiałem.


POŚCIEL KPL. VALENTINI QUEEN CZERWIEŃ 160X200+2X70X80 SAT.BAW

VALENTINI BIANCO to ceniona marka na europejskim rynku tekstylnym, znana głównie z produkcji wysokiej jakości ręczników i pościeli. Pościel wykonana jest z najwyższej jakości, 100% bawełny o satynowym splocie, co gwarantuje jej wyjątkowe właściwości użytkowe. Kolekcja VALENTINI BIANCO Limited Edition dostępna jest w 2 rozmiarach: 160x200 cm + 2 x 70x80 cm oraz 220x200 cm 2x 70x80 cm.

Pościel jest rewelacyjna. Materiał delikatny i bardzo przyjemny. Po kilkakrotnym praniu kolory nadal żywe. Nie mechaci się. Idealna do prasowania. Pościel zapinana na plastikowy suwak. Ładnie schowany, nie przeszkadza podczas spania.

Do kompletu dokupiliśmy prześcieradło
PRZEŚCIERADŁO SALVIA 160X200+25 JERSEY GUMKA BRĄZ
Prześcieradło jersey z gumką jest miękkie i megaaa przyjemne w dotyku. Materiał z którego wykonane jest prześcieradło nie traci swoich właściwości mimo wielokrotnego prania, nie farbuje i nie mechaci się. Nie wymaga prasowania. Dzięki gumce wszytej w tunel, prześcieradło doskonale dopasuje się na materac. Dostępne kolory: beżowy, bordo, brąz, ecru, fiolet, niebieski i szary



Firma FARO to nie tylko pościel ale także ręczniki, poszwy, kołdry, śpiwory, koce, szlafroki, ściereczki oraz pieluchy.
Zapraszam do przeglądania oferty http://sklep.faro.com.pl/ .
Tekstylia na wysokim poziomie.
Każdy znajdzie coś dla siebie.

22 komentarze:

  1. Prześliczna pościel , bardzo podoba mi się ten wzór 👍 piękną masz sypialnie 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo żonie bym kupił taką była by zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznusia ... muszę przejrzeć ich ofertę ... może coś też dla siebie znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie pościel mają bardzo ładną i sama chętnie bym sobie coś kupiła. Jednak jeśli chodzi o kołdry to tylko z https://senpo.pl/koldry/koldry-200x220/ gdyż innego sklepu nie uznaję. Chodzi mi przede wszystkim o prawidłowy i miły sen.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłem nową pościel za pośrednictwem strony Bebelin www.bebelin.pl. Znakomita!

    OdpowiedzUsuń
  7. Do takiej pościeli warto też dobrać sobie jaką świetną kołdrę. Na lato będzie idealna taka propozycja https://senpo.pl/koldry/koldry-letnie/ Kołdry letnie pozwalają na komfortowy sen nawet, kiedy temperatura w nocy jest dość wysoka. Musicie koniecznie takie propozycje sobie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny wzór jednak jak wolę pościel o bardziej stonowanych i jaśniejszych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna pościel! Chętnie sprawiłabym sobie podobną, ale do mojej sypialni pasują tylko stonowane kolory. Poza tym, dla mnie jednak przede wszystkim liczy się wygoda i dobry sen, dlatego stawiam zazwyczaj na oddychające, przewiewne i naturalne materiały. A jeśli chodzi o prześcieradła, to często kupuję tu. Na zimę najlepiej sprawdzają się frotowe, a w pozostałe pory roku - dzianina Jersey, moje nowe odkrycie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W takiej pościeli aż chce się spać

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywistym jest, że pościel jest jednym z najważniejszy elementów jeżeli chodzi o samą jakość snu. Dlatego moim zdaniem warto jest się dobrze zastanowić zanim zdecydujemy się na kolejny zakup. Jest wiele różnych sklepów www w których bez najmniejszego problemu dostaniemy właśnie tego typu wyposażenie naszej sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć. Ja od jakiegoś czasu planuję sobie kupić nową pościel, ale jakoś mi szkoda, bo aktualne zestawy mam w zupełnie dobrym stanie... po prostu mi się znudziły. Kupię chyba na razie prześcieradła tu., a co z pościelą to pomyślę w okolicach Świąt/Nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kolorową oraz delikatnie zdobioną pościel. Moją faworytką jest niewątpliwie tkanina w tłoczone lub haftowane kwiaty.
    Swoją zamawiałam o tutaj.

    Mam na oku kilka wzorów na prezenty dla najbliższych pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że masz podobnie jak ja jeżeli chodzi o pościel:) Też musze miec jej duzo i tez zawsze szukam ciekawych wzorów. Swoją drogą polecam ten sklep link jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzień dobry :) Czy gdzieś jeszcze można dostać tę właśnie pościel (jak na zdj.) ? Jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa pościel muszę przyznać. Spodobała mi się

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecam ci jeszcze zaopatrzyć się w poduszkę Wendre od https://yourhomestory.com.pl/poduszka-wendre-malmo. Naturalna bawełna jest przyjemna dla skóry i ja osobiście uwielbiam tę poduszkę. Zapewnia znakomitą cyrkulację powietrza. Myślę, że idealnie pasowałaby do Twojego obecnego wnętrza. Jeszcze powinnaś na drzwiach wywiesić kartkę z tym ,co napisałaś: ,,obcym wstęp wzbroniony'' :P Taki żart :D Bardzo fajny wpis, czekam na kolejne z niecierpliwością :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylowa pościel sprawi, że wystrój w sypialni będzie bardziej ciekawy, dlatego warto wybierać efektowne wzory, takie można znaleźć np. w sklepie internetowym https://indygosklep.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze uwielbiam spać w nowej pościeli. Nie dość że nowe kolory goszczą w mojej sypialni to jeszcze świeżo wyprana i pachnąca pościel pomaga mi szybciej i lepiej zasnąć. Uwielbiam to uczucie. A pościel ze zdjęć jest naprawdę piękna

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mama do potęgi 3 , Blogger