niedziela, kwietnia 23, 2017

KRINGLE CANDLE

                    Cudowny klimat ze świeczkami zapachowymi


Uwielbiam ten wspaniały klimat, który tworzą świeczki. A co gdy oprócz blasku dostarczają nam cudownego zapachu? Mi tak niewiele trzeba do szczęścia. Wystarczy mi mąż, lampka dobrego wina i świeczka. Gdy dzieci idą spać, możemy usiąść przy blasku płomyka i powspominać lub pomarzyć.

 W ciągu ostatnich kilku dni miałam okazje wypróbować świeczki, o których słyszałam tylko od znajomych. Co o nich mówili? Cudowny zapach, który trwa i trwa. Nie bardzo w to wierzyłam. Wszystkie świeczki, które dotychczas wypaliły się w moim domu pachniały ale przed zapaleniem. Ciągły zawód sprawił, że zaprzestałam zakupu zapachowych świeczek.

Ostatnio gdy nie tylko dzieci śpią ale i mój "Książę z Bajki", biorę książkę, świeczkę zapachową Kringle Candle i odpływam w wypełnionej po brzegi wannie. To taki mój antydepresant. Świeczka Watercolors bardzo mile mnie zaskoczyła swoim zapachem. Szczerze, to żadne moje perfumy nie pachną tak cudownie. Wyrazisty aromat  kwiatów, leśnych owoców, piżma i kory drzewa sandałowego. Bardzo kobiecy. A co najważniejsze pali się i pachnie w całym pomieszczeniu.



A jak myślicie czy zapach Grey także przypadł nam do gustu? O tak. Elegancki i bardzo zmysłowy. Łączy w sobie aromaty cytrusów, kwiatów, drzewa egzotycznego oraz piżma. Akurat ten wariant zostawiliśmy sobie na wieczory spędzane we dwoje. Zapach urzekł nas od pierwszego pociągnięcia nosem.


FAKTY

Mike Kittredge to twórca Yankee Candle . Człowiek, który w wieku 17 lat wykonał pierwszą świecę. W 1969 roku nastoletni Mike nie miał za co kupić mamie prezentu gwiazdkowego. Stopił więc kilka kredek i własnoręcznie wykonał oryginalną świecę, która najpierw podbiła serce szczęśliwej rodzicielki, a potem zachwyciła przyjaciela, który zapragnął ją odkupić.
Po dekadach sukcesów Pan Kittredge w 1998 roku postanowił sprzedać udziały w Yankee Candle i definitywnie zakończyć przygodę z woskami. W swoim postanowieniu wytrwał 11 lat. Miłość do pięknych aromatów wzięła górę, a historia zatoczyła koło. W dokładnie 40 lat od debiutu, w 2009 roku Kittredge zdecydował się dołączyć do firmy Kringle Candle, której założycielem był jego syn, Mike III.
Rodzinny interes to doświadczenie i tradycja przekładające się na najwyższą jakość.
Świece KRINGLE CANDLE wytwarzane są z najlepszej jakości wosków i oleju parafinowego, który gwarantuje najczystsze i jasne palenie się. Zapachy zostały opracowane we współpracy z najlepszymi perfumiarzami.

I ty podaruj sobie chwile relaksu i odprężenia, otaczając się zniewalającymi zapachami Kringle Candle. Zapraszam na zakupy do Świece Zapachowe Dąbrowa Górnicza

5 komentarzy:

  1. Jak romantycznie😀ja osobiście nie lubię takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super romantycznie szczerze mówiąc też nigdy nie spotkalam swieczek ktore by pachniały podczas palenia. Sama chętnie polezalabym w wannie a dookola kilka takich cudeniek

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kąpiele przy swieczkach��

    OdpowiedzUsuń
  4. Romantyczne i ekscytujące😉

    OdpowiedzUsuń
  5. tak mało a tak cieszy☺

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mama do potęgi 3 , Blogger