sobota, października 29, 2016

Canpol Babies butelki Easy Start

                                      Butelki antykolkowe Easy Start Toys Canpol Babies



Jestem mamą 3 szkrabów i ta firma jest z nami od ponad 8 lat. Nigdy nas nie zawiodła. Produkty bardzo dobrej jakości w przystępnej cenie. Butelki, smoczki, gryzaki i wiele innych możemy zakupić w większości supermarketów.

We wrześniu zgłosiłam się do testowania na http://canpolbabies.com/pl/blogosfera . Powiem szczerze trzymałam mocno kciuki. Produkty które były do przetestowania marzyły mi się od dawna. Myśleliśmy nad ich zakupem. Do tej pory wypróbowaliśmy wiele butelek różnych firm. Jednak Canpol Babies był nr1. Mieliśmy przypadek, oczywiście z butelką innej znanej firmy, gdzie po kilku wyparzeniach butelka się skurczyła. Byłam w szoku. Mieliśmy także butelkę innej marki, z której zszedł napis oraz miarka. Byłam mega niezadowolona. Jak korzystać z butelki bez miarki?!



Oto pierwsza butelka mojego synka od Canpol Babies. Jest z nami od powrotu ze szpitala aż to dziś. Niestety synek urodził się w 34tc. Leżał w inkubatorze. Pokarm ściągałam dłonią do buteleczki ( czego to się nie robi dla swojego dziecka :-) ). W 9 dobie brakło pokarmu chyba ze stresu. Pani doktor wprowadziła sztuczny pokarm. Butelki więc były i są nam potrzebne od początku.


Po odebraniu przesyłki, od razu buteleczki wraz z kubeczkiem zostały umyte i wyparzone.
Testowanie przebiegało bez problemów. Smoczki od butelek Easy Start różnią się nieco od tego z podstawowej wersji. Bałam się troszkę czy synek nie będzie marudził przy piciu mleczka ale o dziwo nie przeszkadzało mu to. Buteleczki idealnie pasują do naszego GIGUSIA (ubranko otulanko). Nasz zestaw to 3 butelki:

*Butelka szerokootworowa Canpol Babies EasyStart Toys 120 ml

*Butelka szerokootworowa Canpol Babies EasyStart Toys 240 ml

*Butelka szerokootworowa Canpol Babies EasyStart Toys 300 ml



Butelki są świetnie wyprofilowane co zapewnia nam komfortowe karmienie. Skala na buteleczkach jest przejrzysta a najważniejsze, że nie znikła po wielokrotnym myciu i wyparzaniu. Smoczki są świetne. Posiadają zaworek antykolkowy, który zapobiega powstawaniu pęcherzyków powietrza w pokarmie a co za tym idzie redukuje kolkę , nadmierne odbijanie i gromadzenie gazów. Butelki są kompatybilne z innymi akcesoriami Easy Start. Super sprawą jest także szeroki otwór, który pozwala na łatwe przygotowanie mleka i czyszczenie.

CANPOL BABIES KUBEK NIEKAPEK HABERMAN ZABAWKI 250ML

Nasza przesyłka to nie tylko butelki. Mamy także cudny kubek niekapek. Choć kubeczek przeznaczony jest dla dzieci od 9+ daje go już synkowi. Niech się pomalutku oswaja. Kilka łyków udaje się napić. W pierwszych dniach testowania bardzo się złościł gdy nic mu nie leciało :-) . Kubeczek faktycznie umożliwia picie bez rozlewania. Najbardziej spodobało mi się to że składa się z 2 części. Zero uszczelek gromadzących bakterie. Kubeczek idealnie wpasowuje się w górną część. Nic a nic nie kapie.




3 komentarze:

  1. Mi udalo sie7wygrac ten zestaw i jestem bardzo zadowolona��świetny Monika Flok ps zdjecie nr 1 takie prawdziwe uwielbiam je��

    OdpowiedzUsuń
  2. It is great which we have printed so that interesting article.I'm pleased which I have found your web site. I am just anticipating study different, interesting article.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie testowałam jeszcze tych butelek, ponieważ w kolejce teraz czekają butelki od https://www.lansinoh.pl/ i powiem szczerze, że to własnie od nich najlepiej sobie zacznę. Mam nadzieję, że mój Maluch zaakceptuje bardzo szybko butelkę i nie będzie z tym u nas problemu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mama do potęgi 3 , Blogger