sobota, listopada 10, 2018

Oliwka i jej maleńkie przyjaciółki Evi Love


Dzieciństwo to niekończąca się bajka, która prawidłowo stymulowana przez nas rodziców, może mieć pozytywny wpływ na rozwój naszego dziecka. Zabawa jest nieodzownym elementem życia, każdego malucha. Bawiły, bawią się i bawić się będą wszystkie pokolenia. Z pozoru błahostka, a ma ogromne znaczenie. Dzieci ćwiczą motorykę, wyobraźnię a także poznają otaczający nas świat. Niekiedy poprzez zabawę jest im łatwiej wyrażać emocje i uczucia, a wcielanie się w różne role uczy samodzielnego rozwiązywania problemów. Dzieci lubią naśladować dorosłych i są w tym naprawdę dobre. Podglądają jak gotujemy, sprzątamy, naprawiamy lub opiekujemy się młodszym rodzeństwem. Zabawa lalkami daje mnóstwo możliwości, więc dziewczynki najczęściej sięgają właśnie po nie. Maluchy mogą wymyślać historyjki i odgrywać scenki ze szkoły, z domu, z wizyty u lekarza bądź na stadninie. 
Zabawy dostarczają ogrom pozytywnych wrażeń i zapewniają wszechstronny rozwój. Nie możemy zapominać, iż wspólne zabawy zacieśniają więzi i zapadają w pamięci na lata.  






Często z dziećmi buszujemy w sklepach między regałami z zabawkami. Nie zawsze jednak coś kupujemy, lubimy jednak wyszukiwać "perełki", które z różnych okazji (urodziny, Dzień Dziecka, mikołajki) powiększają nasz zbiór.
Ostatnio zauważyłam, że większość kupujących przy wyborze zabawki kieruje się albo ceną albo wielkością produktu. Przyznaję się że i my niekiedy nie zwracamy uwagi na te małe pudełeczka, które często mają ciekawsze wnętrze niż te olbrzymie pudła. 
Nowością w naszym domu są laleczki Evi, które zagościły u nas kilka tygodni temu. Pierwszy raz usłyszałyśmy o nich w reklamie telewizyjnej i podczas kolejnych zakupów w Carrefourze zakupilam pierwszą, małą blondyneczkę z pieskiem i kotkiem ( kotek został chwilowo pożyczony koleżance) . W zestawie dodatkowo znalazły się akcesoria dla zwierzaków. Byłam bardzo ciekawa reakcji Oliwki. Kochana ona zwierzaki i lalki, a tak malutkich jeszcze nie miała. Choć zabawki rekomendowane są dla dzieci 3+ to córka znalazła z Evi wspólny język. Po 2 tygodniach postanowiłam kupić kolejną laleczkę. Zostałam w temacie zwierzaków i wybrałam Evi z rozkosznym króliczkiem. 
Laleczki są zabawkami znanej i cenionej marki Simba Toys. Pomimo swoich 12 cm pokochała je już niejedna dziewczynka. Co wyróżnia laleczki wśród innych oferowanych na rynku?? Z pewnością cena, a także duża liczba wariantów tematycznych, dzięki którym każda mała wielbicielka znajdzie coś dla siebie. 
Zarówno laleczki jak i dodatki wykonane są z dbałością o każdy szczegół. Evi potrafi samodzielnie stać, poruszać rączkami i nóżkami. Oliwce bardzo spodobały się ich długie, lśniące włosy i czesząc je znów zapragnęła zapuścić swoje.    




Dzięki tym laleczkom poznałam platformę http://www.swiatevi.pl/ , o której chciałabym Wam co nieco napisać. 
Ambasadorką Evi LOVE została prezenterka i dziennikarka telewizyjna, Dorota Gardias. Prywatnie jest mamą 5 letniej Hani i zdaje sobie ona doskonale sprawę, że najlepsza jest nauka przez zabawę. Bawiąc się można wiele dziecku przekazać.
Platforma ma charakter edukacyjno-kreatywny, która wspiera rodziców aby w ciekawy sposób uczyć dzieci np. segregacji zabawek. Dzięki zabawie CZAS DO SZKOŁY oswoimy malucha z myślą pójścia do przedszkola, a z BĘDĘ MIEĆ BRATA LUB SIOSTRĘ przygotujemy szkraba na pojawienie się rodzeństwa. STREFA RODZICA czeka na nas z masą pomysłów na mądre zabawy, w momencie gdy w danej chwili brakuje nam pomysłu. Zakładka ta podzielona jest na 2 sekcje: Motywuj swoją pociechę oraz Zabawy Edukacyjne. Każda propozycja opisana jest szczegółowo krok po kroku, a dodatkowo mamy możliwość jej pobrania i wydrukowania aby mieć ją zawsze pod ręką.
ZABAWY EDUKACYJNE to liczne arkusze, które pomagają w nauce pisania, liczenia, wspierają logiczne myślenie, a także motorykę naszego dziecka. Je także możemy pobrać i wydrukować. Czy korzystanie z platformy to pójście na łatwiznę?? Otóż NIE!!!
Proponowane w niej zabawy poznawcze, sensoryczne i ruchowe pozytywnie mnie zaskoczyły. Wszystkie zostały opracowane przez specjalistów z poradni psychologiczno-pedagogicznej AURIS. Watro więc skorzystać z czegoś co stworzone zostało z myślą o naszych dzieciach. 


Zabawy rekomendowane są dla dzieci w wieku 3-6 lat, jednak moja 7 latka świetnie bawiła rozwiązując kolejne zadania. Sortowanie zabawek, książek i ubrań z EVI, przyniosło u nas zaskakujące efekty. Oliwka zaczęła w końcu odkładać rzeczy na swoje miejsca. Dzięki platformie nauczyłam się i ja czegoś pożytecznego, otóż nie powinniśmy wszystkiego dzieciakom narzucać. Ja zawsze układałam wszystko w pokoju córki tak jak mi się podobało i jak było mi wygodniej, a gdy prosiłam później aby odłożyła coś na miejsce to miała z tym problem tłumacząc, że nie pamięta jak to było. Bawiąc się w SEGREGACJĘ proponowaną przez platformę Evi to Oliwka zdecydowała co gdzie ułożymy. Jej wizja różni się nieco od mojej, ale teraz nie mamy problemy z odkładaniem rzeczy/zabawek na swoje miejsce. Oliwka pokój jest teraz bez wątpienia JEJ. 

 Świat Evi  to także VLOG, czyli nagrania zabaw edukacyjnych laleczkami moderowane przez ambasadorkę. W kilku odcinkach poruszane są tematy wakacji, opieki nad czworonożnym przyjacielem oraz wizyty u lekarza.

 
Szukacie idealnego prezentu dla małej damy?? Laleczki Evi to idealny wybór. Poniżej kilka przykładów dostępnych zestawów. Te i wiele więcej do obejrzenia tutaj http://www.swiatevi.pl/poznaj-evi/





 

4 komentarze:

  1. oo mamoo jakby to zobaczyła nasza Natalka- mamo kupi mi... laleczki cudne ale i Wasz domek zachwycił mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Laleczki są cudne i mają świetne dodatki, które z pewnoscią zachwycą niejedną dziewczynkę 😊 Dobrze tez wiedziec o tej ciekawej platformie,bo lubię takie,gdzie mozna znalezc kreatywne propozycje zabaw

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny macie domek dla tych laleczek. Laleczki wyglądają cudnie i z pewnością spodobają się dziewczynkom. Nie wiedziałam, że istnieje taka platforma. Dzięki 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Evi była jedná z poerwszych lal mojej còreczki, jest urocza i występuje w wielu odsłonach napewno każda dziewczynka znajdzie coś dla siebie. Natomiast dziś kupiłyśmy pierwszą Steffi, bardzo sppdobała się Małej i tymrazem przebiła Barbie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mama do potęgi 3 , Blogger