środa, stycznia 31, 2018

Bluesky Polska - bo mamom też się coś od życia należy


Każda z nas jest wyjątkowa. Każda inna i nie do podrobienia. Mimo natłoku obowiązków, pracy, wychowywania dzieci powinnyśmy pomyśleć od czasu do czasu o sobie. Powiecie : "Macierzyństwo to dawanie a nie branie" lub "Wolę kupić coś dziecku niż sobie". Tak zgadzam się z tym, sama zazwyczaj idąc do sklepu wracam z rzeczami tylko dla dzieci. Niemniej jednak sprawienie sobie przyjemności wpływa pozytywnie na nasze samopoczucie, a zadowolona mama to zadowolone dziecko. Czasami jest tak, że zbytnio skupiamy się na planowaniu życia, czasu i obowiązków, zamiast po prostu żyć. Zasługujemy na bardzo wiele a w rzeczywistości niewiele dla siebie robimy. A co z naszym otoczeniem? Powiem tak, spotkałam się z 2 frontami. Jedni krytykują kobiety, które bez reszty oddają się obowiązkom domowym, dzieciom i zaniedbują siebie. Inni z kolei gdy widzą zadbaną mamę wytykają ją palcami.
Jaki z tego morał? Powinniśmy być sobą i robić to co podpowiada nam serce i własny rozum. Ja podziwiam jedne i drugie matki. Każda wybrała swoją drogę a ja wybieram taką pośrodku. Życie mamy jedno i to od nas zależy jak je przeżyjemy.

Pomimo, że jestem matką, jestem też kobietą, która lubi ładnie wyglądać. Nie mam szaf, które nie domykają się z nadmiaru ciuchów czy kosmetyków, ale od czasu do czasu kupuję coś tylko dla siebie. Mam też swoje pasje, w które czasem inwestuję.

Jakiś czas temu zakochałam się w paznokciach hybrydowych. W końcu mogłam mieć zadbane i zgrabne pazurki i to na dłuższy czas. Koniec z częstym malowaniem i zmywaniem. Koniec z połamanymi i mało estetycznymi paznokciami. Postanowiłam spróbować sama wykonać manicure w zaciszu swojej sypialni. 
Pierwsze koty za płoty. Ne było tak źle.
W mojej przygodzie z hybrydą wiernie towarzyszy mi marka Bluesky Polska.



Bluesky Gel Polish to innowacyjne lakiery do zdobienia paznokci metodą manicure hybrydowego. Wysoka jakość produktów gwarantuje znakomity efekt zabiegu, który można wykonać samodzielnie w warunkach domowych. Lakier dostępne są w bogatej gamie kolorystycznej. Obecnie na rynku mamy 15 kolekcji. Bez wątpienia każda z nas znajdzie tu coś dla siebie.

Lakiery nie tylko idealnie się rozprowadzają ale i świetnie kryją. Nie miałam z nimi żadnych problemów. Mój zestaw jest skromny, jednak pozwala na stworzenie kilku stylizacji.


Kolekcja GEL POLISH to podstawowa seria lakierów hybrydowych BlueSky, w której odnajdziemy aż 148 kolorów. Bogata gama kolorystyczna tej serii mieści w sobie odcienie pastelowe, lakiery z połyskiem perłowym oraz lakiery z drobnym lub grubszym brokatem. Ta seria świetnie nadaje się dla kobiet w każdym wieku oraz na każde okazje.

Pojemność: 10ml
Kolor: kryjący, matowy


Mój zestaw to:

* Bluesky Gel Polish 80557 TINTED LOVE do kupienia TUTAJ 
* Bluesky Gel Polish FW 10 do kupienia TUTAJ
* BLUESKY CAT EYE CHAMELEON COAT - 06 ROSE CORAL do kupienia TUTAJ
* BLUESKY Gel Polish BASE & TOP COAT 2in1 10ml do kupienia TUTAJ

Podczas pierwszego malowania nie posiadałam magnesu do "Kociego oka", jednak to nie przeszkodziło mi w stworzeniu pierwszych hybryd. W ruch poszła 2w1 Basa&Top oraz wszystkie 3 lakiery. Ten manicure utrzymał się na moich paznokciach 3 tygodnie. Ściągnęłam go ponieważ uwielbiam zmiany i w końcu udało mi się zdobyć magnes do "kociego oka". Ciekawość jak wyjdzie była silniejsza








Seria BLUESKY CAT EYE CHAMELEON - jest to limitowana seria lakierów w 6 odcieniach kolorystycznych. Użycie samego lakieru pozwoli na uzyskanie delikatnego efektu metalicznego mieniącego się na różne kolory. Lakier można aplikować na każdy kolor lakiery czy żelu. Aby uzyskać wzorek który widnieje na zdjęciach potrzebny jest specjalny magnes. Po pomalowaniu lakierem należy przyłożyć do płytki paznokcia magnes ( odległość ok kilku milimetrów ), który spowoduje ułożenie masy hybrydowej we wzorek. Wzorki na paznokciu można sobie dowolnie modelować w zależności od ułożenia magnesu.








A tutaj filmik krok, po kroku

A tutaj paleta 6 Cat Eye Coat

Sposób Użycia:
- dokładnie odtłuść płytkę paznokcia i nałóż jedną cieniutką warstwę UV BASE TOP COAT - utwardzona w lampie UV baza, stanowi istotną warstwę przyczepną systemu;
- nałóż cienką warstwę GEL POLISH UV COLOR COAT z dowolnie wybranej serii, następnie utwardź ją w lampie UV około 2 minuty. Aby uzyskać nasyconą barwę lakieru, czynność należy powtórzyć. Lakiery nie zawierają formaldehydu, toluenu i DBP. Kolor utrzymuje się na paznokciach do trzech tygodni z wysokim połyskiem.
- nałóż na płytkę paznokcia UV TOP COAT i utwardź w lampie 2 minuty, aby uzyskać efekt pięknie błyszczących paznokci.
- Manicure hybrydowy usuwamy za pomocą płynnego acetonu oraz przy użyciu metalowego kopytka.
Proszę zwrócić uwagę:
Żelowe paznokcie wymagają zastosowania warstwy base oraz top Coat .
BLUESKY żel wymaga użycia A 35V UV lampy lub lampy LED do utwardzenia żelu.
Produkt nie będzie działać bez tego procesu.


Data ważności: 6 miesięcy od daty otwarcia

Pomimo, że to moje pierwsze manicure hybrydowe jestem z nich dumna. Praktyka czyni mistrza.

Lakiery są rewelacyjny a co najważniejsze NIE UCZULAJĄ!!!

Sklep internetowy Bluesky polska.pl jest bardzo przejrzysty. W łatwy sposób można odnaleźć to czego szukamy. Kontakt z firmą rewelacyjny. Realizacja zamówienia jak i wysyłka błyskawiczne. Lakiery przyszły bardzo dobrze zabezpieczone.
Firma na 6


6 komentarzy:

  1. Paznokietki rewelacja, ale ja nie mam cierpliwosci

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło,super kolorki 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Matka to przede wszystkim kobieta. U mnie lakiery tego typu się nie sprawdzają, dzień dwa i się kruszy, niezaleznie od tego czy zrobie sama czy zostawie 100zl u kosmetyczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wychodziło :) super lakiery

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mama do potęgi 3 , Blogger