sobota, listopada 25, 2017

Sklep internetowy z artykułami dla dzieci

Mis Uszatek net zaprasza na zakupy



Kto z nas nie lubi prezentów? Zarówno przyjmowanie jak i ofiarowanie ich jest bardzo przyjemne. Nie od dziś wiadomo, że w okresie świątecznym dzieci czekają na podarki. My rodzice, dziadkowie, wujkowie i ciocie stajemy przed trudnym wyborem idealnego prezentu. Zastanawiamy się co wybrać aby wywołać uśmiech na twarzy dziecka. Rynek oferuje nam bogatą ofertę zabawek edukacyjnych, kreatywnych i interaktywnych. W naszych paczkach często znajdują się także ubrania, słodycze, błyskotki, kosmetyki. Tak, tak dla dzieci także. Praktyczne prezenty, także potrafią sprawić frajdę.
W naszym domu pisanie listów do Mikołaja to już tradycja. Każdego roku dzieci wybierają inną formę. Były listy rysowane, pisane oraz wyklejane. W tym roku są takie 3w1w formie listu/laurki. Trochę rysunków, trochę pisania i przyklejone prezentowe marzenia, z gazetek dostępnych w sklepach.
Z prezentami dla własnych dzieci nie mamy problemu, ponieważ wiemy co lubią i czym się interesują. Znamy ich marzenia i możliwości.


Niestety często zdarza się tak, że zakup prezentu odkładamy na ostatnią chwilę lub nie mamy czasu chodzić po sklepach zabawkowych. Co w tedy? Z pomocą przychodzą nam sklepy internetowe. Bogate oferty i często niższe cenny niż w stacjonarnych sklepikach. Mis Uszatek net to bardzo przejrzysty sklep internetowy. Znajdziemy tutaj ciuchy dla dzieci, obuwie, torebki, zabawki i wiele wiele innych produktów. Wszystko posegregowane w odpowiednich kategoriach. Świetny kontakt oraz szybka wysyłka.

Poniżej przedstawiam Wam naszą przesyłkę ze sklepu Mis uszatek net

Najstarszy syn uwielbia rysować ale resztę wolnego czasu spędza układając klocki. To dzięki nim nauczył się nazw kolorów, dodawania i odejmowania. Często siadamy wspólnie i układamy przeróżne budowle, pojazdy, stwory, przedmioty. Ostatnio w 2 minuty syn zbudował piłę motorową, później mąż chciał zrobić to samo i niestety zajęło mu to dużo więcej czasu. Klocki są kreatywną zabawką, która potrafi zająć dziecko na wiele godzin. Budowanie to nie wszystko. U nas tworzone są historie i przygody, które trwają niekiedy kilka dni. Klocki łączą pokolenia. Bawi się nimi i duży i mały.
Na rynku mamy dostępnych mnóstwo modeli i zestawów.
Kolekcja Oskara wzbogaciła się ostatnio o 2 nowe pojazdy i wojskowy helikopter. Klocki te posiadają ruchome elementy, które sprawiają, że zabawa jest jeszcze fajniejsza. Pasują do klocków LEGO








Oliwka uwielbia lalki i zawsze są na jej liście prezentowej. Bawi się nimi w dom, szkołę, sklep. Lalki są jej przyjaciółkami. Uwielbia je przebierać i czesać. Nowa laleczka dostała imię Tereska. Myślę, że idealnie do niej pasuje. Tereska ma piękne kasztanowe włosy, cudną sukienkę, buciki a także puchar. Pokazy mody już się u nas odbyły







Wspominałam Wam już kiedyś, że ulubioną piosenką Oliwki jest "Być kobietą" Alicji Majewskiej. Córka cieszy się z każdego nowego ciucha i biżuterii. Oprócz laleczki Oliwka dostała 2 naszyjniki z serduszkiem. Jeden dla siebie drugi dla przyjaciółki. Naszyjniki bardzo łatwo się zapinają. Pasują też do wielu strojów Oliwki 


A jak myślicie co wybraliśmy dla Tymka? Tym razem jest to interaktywna zabawka. Piesek Kropek zachwycił wszystkich domowników. Nie przypuszczałam, że dzieci będą miały tyle radości szalejąc z Kropkiem. Pomimo, że zabawka jest od +3 Tymek zajmuje się pieskiem jakby był żywą istotą. Bawi się z nim, głaska, karmi, przytula a czasem z nim śpi i jeździ na przejażdżki swoją bryką. Zabawka bardzo wytrzymała i nie za głośna. Piesek mówi, śpiewa i biega. Zasilany na 3 baterie "paluszki"









Po włączeniu przycisku, znajdującego się nad grzbietem, piesek się wita! Po pierwszym dotknięciu nosa piesek mówi: "O nie! Kto dotyka mojego nosa?!". Po drugim dotknięciu nosa piesek pomrukuje i poszczekuje. Po pierwszym dotknięciu głowy piesek porusza głową i piszczy. Po drugim dotknięciu głowy piesek rusza głową, a w tle gra muzyka. Po trzecim dotknięciu głowy piesek tańczy do piosenki "Kundel bury". Po dotknięciu grzbietu piesek ucieka i mówi: "Szybciej, biegnij!". Po kolejnym dotknięciu grzbietu piesek mówi: "Pobiegajmy, złap mnie!", w tle gra muzyka. Gdy nie napotka żadnej przeszkody woła: "Hej! Jestem tutaj!". Jeśli piesek znajdzie się między przeszkodą z tyłu i przodu zatrzymuje się i mówi: "OO! Chyba się zgubiłem". Po odsunięciu przeszkody mówi: "OO!? Gdzie jest mój przyjaciel? Pójdę i poszukam". Po dotknięciu ogona piesek protestuje: "O nie! Przestań! Nie dotykaj mojego ogonka!". Po dotknięciu pupy piesek puszcza bąka: "Ups, wymsknęło mi się, przepraszam". Gdy piesek napotka przeszkodę samoistnie ją omija. Wyłącza się samoczynnie gdy piesek jest zmęczony.
Piesek do kupienia TUTAJ


Prezenty prezentami, ale powinniśmy także wpajać dzieciom, że rodzina jest najważniejsza, a czas spędzony wspólnie, nie zastąpi żadna zabawka. 

31 komentarzy:

  1. Rewelacyjny ten piesek i cena bardzo przystępna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie zaczynam się rozglądać za prezentami. Muszę koniecznie zajrzeć i do tego sklepu.
    Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze myślę dużo wcześniej , a jak przychodzi co do czego , to i tak wychodzi , że kupuje na ostatnią minutę :) W tym roku jednak chyba będzie inaczej , bo już dla córek i taty mam można powiedzieć wybrane prezenty :) Renia Piorrek

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla każdego coś fajnego w tym sklepiku widzę 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny post :) Fajnie wiedzieć ze iatnieje taka stronka z ciekawymi prezentami dla dzieci xD
    Sandra Kostrzewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Klocki wyglądają całkiem solidnie..bo inne niz lego czesto się rozwalają podczas składania

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, dla każdego coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie rozglądam się za prezentami. Córeczki uwielbiają lalki. Muszę zajrzeć do tego sklepu.

    Magdalena Szumlak

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla każdego dziecka się coś znajdzie. Super 👌 muszę zerknąć

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zabawki dla dzieci zarówno dla dziewczynek jak i chłopców :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post :) Zawiera propozycje prezentów dla dzieci w różnym wieku. A ja w tym roku muszę zrobić aż 12 paczek :o. Ewelina Karolina EK

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysły na prezenty dla dzieciaków! :)
    Pozdrawiam, Klaudia Piwek

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo super pomysły...nad tym pieskiem już się zastanawiałam..widziałam go ..fajny ...Renata Snoch

    OdpowiedzUsuń
  14. Super że ktoś pisze takie posty ��
    Aleksandra Gałas

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam żadnego pomysłu na prezenty w tym roku. Muszę zajrzeć do tego sklepu ������

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny piesek, szkoda, ze nie było takich za moich czasów. Dzis dzieci bawiac sie moga sie uczyc opiekowania zwierzaczkiem i nawet nawiazac kontakt emocjonalny. Uczy odpowiedzialnosci!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lalka świetna i te klocuszki.Cena nawet nie duze az się zdzwiwilam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Otwarcie sklepu internetowego to dość poważne przedsięwzięcie i należy je dokładnie rozplanować. Przed samym postawieniem sklepu polecałbym zapoznanie się z https://www.cashbill.pl/blog/e-commerce/dostepnosc-sklepow-internetowych-w-technologii-saas-na-rynku-polskim gdzie jest dokładnie wytłumaczone jakie systemy oprogramowywania są dobre, a które nie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Balustrady nierdzewne w atrakcyjnie niskiej cenie? Gorąco polecam www.inox4you.eu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Akurat sklepów dla dzieci jest cała masa i jestem zdania, że warto jest z nich korzystać gdy mamy bobasy. Ja chętnie kupuję w takich sklepach online i czasami nawet nie wiem ile czasu w takim sklepie spędzę. Jeszcze lepiej jak dany sklep ma możliwosć wysłania towaru za pomocą https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/ups więc ja pakuję takie paczki do pełna.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja znalazłam taki sklep https://butymodne.pl/trampki-i-tenisowki-dzieciece-c147745.html z bardzo ładnymi bucikami dla dzieci. zostawiam namiar , bo może również Wam się przyda. widzę, że sporo promocji w ofercie więc można sobie coś kupić taniej

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  24. W sumie ja również przymierzam się do założenia własnego sklepu internetowego i mam nadzieję, że w niedługim czasie to nastąpi. Jak już widziałam na stronie https://www.dotpay.pl/ to właśnie takie płatności internetowe mnie najbardziej interesują. W końcu chodzi o to, aby klienci mogli w bezpieczny sposób płacić za zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja dopiero co zaczynam swoją przygodę ze sklepem internetowym ale jestem zdania, że jest to ważna kwestia. Dlatego jak czytałam na stronie https://www.sendit.pl/blog/niska-sprzedaz-w-e-sklepie-jakie-moga-byc-powody to faktycznie niska sprzedaż w e-sklepie może być spowodowana jakimś problemem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro zaczynasz swoją przygodę ze sklepem internetowym to też na pewno przyda ci się namiar na https://tcmservice.pl/ . Tutaj można zamówić porządne taśmy z nadrukiem do pakowania, dzięki którym będziesz mieć pewność, że z przesyłką nic się nie stanie

      Usuń
  27. Samo posiadanie sklepu internetowego jest na pewno sporym wzywaniem i trzeba w niego włożyć sporo pracy. Jak widziałam niedawno na stronie http://www.abcpraca.pl/jak-sprzedawac-produkty-na-amazon/ to muszę przyznać, że mnie również najbardziej interesuje sprzedaż poprzez Amazon.

    OdpowiedzUsuń
  28. Samych sklepów internetowych jest cała masa i na dobrą sprawę to od nas zależy na jaki my się zdecydujemy. Ja rozważam teraz zacząć sprzedawać na Amazonie. O tym jak to robić bardzo fajnie napisano na stronie https://www.finansemlodegopolaka.pl/jak-rozpoczac-sprzedaz-produktow-na-amazonie i muszę przyznać, że jak najbardziej jest to dobre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pomysł super, jeżeli potrzebna jest pomoc w realizacji planu to Pan Bartek pewnie pomoże https://cyberiusz.pl/sklepy-internetowe

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mama do potęgi 3 , Blogger