czwartek, października 05, 2017

Skrzynio-pufa

Skrzynio-pufa czyli designerskie 2w1


Wybierając artykuły dostępne na naszym rynku, dużą uwagę przywiązuje do funkcjonalności. Meblując i dekorując nasz dom często sięgałam po produkty, które zajmują mało miejsca, a zarazem zachwycają. Wielofunkcyjność, to do niej należy przyszłość. Uwielbiam rzeczy, które mają kilka zastosowań.

Dziś chciałabym Wam pokazać pufę, którą zamówiliśmy już jakiś czas temu. Mebel ten to nie tylko siedzisko ale i schowek. Tak zgadza się, Oliwka trzyma w nim pudełko z akcesoriami do swoich lalek. Skrzynia jest bardzo pojemna ( w niej także chował się już nasz Tymuś). Dzięki łańcuszkowi, który znajdziemy od środka, siedzisko nie opada do tył. Taki schowek może pomieścić wiele zabawek i skarbów naszych dzieci. Siedzisko zostało obite, szarym materiałem w baletnice, takim samym jak zasłonki w pokoju Oliwki. W środku siedziska jest gąbka, która gwarantuje wygodę podczas użytkowania. Nasza pufo-skrzynia została polakierowana bezbarwnym lakierem. Od spodu skrzyni zamocowane są filcowe nóżki, aby nasza posadzka była bezpieczna.
Całość wykonana jest bardzo starannie.



Skrzynio-pufa świetnie prezentowałaby się przy toaletce, ale póki co Oliwka musi zadowolić się małym stoliczkiem


Jeśli szukacie pufo-skrzyni to polecam. Mebelek ten świetnie spisze się także w innych pomieszczeniach. Ja myślę o takim do sypialni i wiatrołapu. Będę miała siedzisko i schowek, w którym ukryje potrzebne przedmioty. Pamiętajcie, że możecie dopasować materiał na siedzisku do wystroju waszego pomieszczenia. Skrzynia może zostać także pomalowana farbą kredową.
Dodatkowym gadżetem, który może zostać dodanym do skrzyni są kółka. Ta wersja na pewno spodoba się Waszym dzieciaczkom.
Interesuje Was inny rozmiar? Z tym tez nie będzie problemu, ponieważ skrzynie powstają na indywidualne zamówienie.
Wszystko robione jest ręcznie z dbałością o każdy szczegół 



7 komentarzy:

  1. świetmna włąsnie myslę o takiej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także lubię rzeczy wielofunkkcyjne. Taka pufa od dawna chodzi mi po glowie
    Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie pufo-schowki to świetne rozwiązanie przy dzieciach. Mam dwójkę i masę przeróżnych zabawek od lalek koników do traktorów i samochodów na pilota �� i niestety wszędzie tego ciągle pełno pomomo mojego sprzątania

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo praktyczna ,można schować wiele skarbów, w pokoju dziecięcym idealna��

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ! Juz dawno myślałam o jakiejś pufie.-skrzynce....ale nie mam za bardzo miejsca ..

    Renata Snoch

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zaczynam się za czymś takim rozglądac. Mamy pełno zabawek i mało miejsca do siadania wiec takie rozwiązanie byłoby idealne��

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Mama do potęgi 3 , Blogger